Питання та відповіді

  • Вимоги до позичальника?

    1. Громадянин України (мати паспорт та ідентифікаційний код).
    2. Вік від 18 до 65 років.
    3. Мати власну банківську карту будь-якого банку України.
    4. Мати діючий номер телефону та електронну адресу.
    5. Заповнити анкетні дані ( паспортні дані, інформацію щодо зайнятості (довідка про доходи не потрібна) та контактні дані).

  • На яку максимальну суму можна розраховувати?

    Під час оформлення першого кредиту, максимально доступна сума складає 10000 гривень.
    У разі повторних позик, сума зростатиме до 15000 гривень, якщо позичальник відповідально виконував фінансові зобов'язання і сплачував кредити своєчасно.

  • Як швидко я можу отримати гроші?

    Під час оформлення першого кредиту, користувачеві необхідно заповнити реєстраційну форму, що зазвичай займає близько 5 хвилин. Після цього, протягом декількох хвилин, заявку буде опрацьовано. У разі повторного звернення, не потрібно витрачати час на заповнення реєстраційної карти, оскільки всі персональні дані в анкеті вже зазначені. Варто тільки обрати суму і строк кредиту в особистому кабінеті та отримати кошти.

  • Як відмовитися від отриманого кредиту?

    Порядок відмови від кредиту зазначений в Договорі про надання фінансового кредиту.

  • Як оформити відстрочення кредиту?

    В особистому кабінеті необхідно обрати період, на який плануєте зробити відстрочення, ознайомитись і підписати додатковий договір та проплатити суму відстрочення (будь-якою картою через особистий кабінет або термінали мережі EasyPay). Зверніть увагу, що послуга відстрочення недоступна при оплаті через інші термінали, касу банку або банківським переказом. Гроші, які будуть перераховані Вами цими способами, будуть спрямовані на погашення заборгованості (відсотки, тіло кредиту або часткове погашення).

  • Що робити, якщо не надійшло SMS з перевірочним кодом?

    Спробуйте натиснути кнопку "Отримати код повторно". Якщо смс досі не надходить, перевірте, чи є вільна пам'ять на мобільному телефоні. Можливо, вона закінчилася, що заважає прийняти повідомлення. В такому випадку необхідно видалити файли або смс, і повторити процедуру.
  • Я погасив заборгованість, коли я зможу взяти повторний кредит?

    Ви зможете подати нову заявку одразу після того, як в особистому кабінеті відобразиться інформація про погашення попереднього кредиту. Зокрема, це залежить від того, яким способом погашення кредиту ви скористалися. Зазвичай гроші надходять на рахунок компанії миттєво, але за умови оплати в деяких банках чи терміналах мережі iBox, перерахування коштів може тривати до 3-х робочих днів.

  • В якому місті можна взяти кредит?

    Діяльність нашої компанії зосереджена в Інтернеті – позичальнику не потрібно відвідувати офіс компанії ZeCredit, тому взяти кредит можна в будь-якому місці України з доступом до Інтернету (окрім тимчасово окупованих територій: АР Крим і зона АТО).
  • Який максимальний період кредитування?

    Максимальний строк користування кредитними коштами становить 20 днів. Проте, у разі необхідності, його можна відстрочити на 14 або 7 днів.

  • Як дізнатися результат розгляду заявки?

    Після завершення всіх етапів реєстрації почнеться опрацювання заявки, яке триває від 1 до 3 хвилин. В особистому кабінеті, при цьому, відображатиметься статус заявки "На розгляді". Після цього в особистому кабінеті з'явиться повідомлення щодо необхідності підписати документи. Користувачеві залишиться тільки натиснути кнопку "Підписати", після чого відкриється кредитний договір

  • Чи можна оформити кілька кредитів одночасно?

    Ні, в компанії Zecredit може бути тільки один відкритий кредит. Якщо у вас виникли непередбачувані фінансові труднощі і ви не маєте можливості погасити поточний кредит вчасно, скористайтеся послугою відстрочення та перенесіть строк оплати кредиту.

  • Чи можна оформити заявку на кредит по телефону?

    На жаль, дана опція не передбачена в роботі нашого сервісу. Але ви завжди можете заповнити заявку просто на сайті за допомогою будь-якого пристрою: смартфону, планшету або персонального комп'ютера.
  • Чи можна повернути гроші достроково?

    Так, в нашій компанії передбачена можливість дострокового погашення. Ви можете в будь-який момент зробити повне або часткове погашення кредиту. Сума до оплати буде вказана в Особистому кабінеті.

  • Як оплатити кредит?

     

    Погасити кредит можна:
    1. Через Особистий кабінет на сайті https://zecredit.com.ua/ з будь якої карти.
    2. Через термінали самообслуговування EasyPay. Карта терміналів https://terminals.easypay.ua
    3. Через сайт https://easypay.ua
    4. В касі будь-якого банку України.

    Оплата в касі банку здійснюється за повними реквізитами компанії. При цьому, в призначенні платежу, потрібно зазначити ПІБ та ІПН, щоб платіж було ідентифіковано. Реквізити для оплати:
    ТОВ "ФК "ІНВЕСТРУМ", код ЄДРПОУ 42201361 р/р UA763005280000026508000000009 в АТ КБ "ОТП БАНК", МФО 300528

    Під час оплати в касі банку або терміналах мережі iBox, перерахування грошей може зайняти до 3-х робочих днів.