Питання та відповіді

  • Які основні вимоги до позичальника?

    Зазначити дані громадянського паспорта, ІПН (ідентифікаційний номер), інформацію щодо зайнятості та доходів (довідка про доходи не вимагається), а також зазначити контактні дані: адресу, номер мобільного та email. Позичальник також має бути віком від 18 до 65 років і мати власну картку будь-якого українського банку.
  • На яку максимальну суму можна розраховувати?

    При оформленні першого кредиту максимально доступна сума становить 3000 гривень. Але в разі повторних позик сума поступово збільшиться до 7000 гривень, якщо позичальник відповідально виконував всі фінансові зобов'язання і платив кредити вчасно.
  • Як швидко я можу отримати гроші?

    При оформленні першого кредиту користувачеві необхідно заповнити реєстраційну форму, зазвичай це забирає близько 5 хвилин. Через кілька хвилин заявка буде оброблена. У разі повторного звернення не потрібно втрачати час на заповнення реєстраційної карти, оскільки позичальникові не потрібно знову проходити реєстрацію. Всі персональні дані в анкеті вже вказані. Потрібно тільки вибрати суму і термін позики в особистому кабінеті й отримати кредит.
  • Як відмовитися від отриманого кредиту?

    Якщо гроші вже були зараховані на вашу банківську картку, відмовитися від кредиту неможливо. Ви можете відмовитися від кього тільки до укладання угоди. Для цього ви можете просто не давати свою згоду з умовами кредитного договору, і заявка буде анульована.
  • Як оформити продовження кредиту?

    Для цього необхідно в особистому кабінеті через клавішу ПРОДОВЖИТИ підписати додаткову угоду на продовження кредиту, попередньо обравши період, на який ви плануєте продовжити кредит. Після чого оплатити через особистий кабінет або за реквізитами (через банк, касу, термінал, Приват24 або інший зручний спосіб) мінімальну суму на продовження, яка відображається в особистому кабінеті при натисканні на клавішу ПРОДОВЖИТИ.
  • Що робити, якщо не надійшло SMS з перевірочним кодом?

    Спробуйте натиснути кнопку "Отримати код повторно". Якщо смс досі не надходить, перевірте, чи є вільна пам'ять на мобільному телефоні. Можливо, вона закінчилася, що заважає прийняти повідомлення. В такому випадку необхідно видалити файли або смс, і повторити процедуру.
  • Я погасив заборгованість, коли я зможу взяти повторний кредит?

    Ви зможете подати нову заявку одразу після того, як в особистому кабінеті відобразиться інформація про погашення попередньої позики. Зокрема це залежить від того, яким способом погашення кредиту ви користувалися. Зазвичай гроші надходять на рахунок компанії миттєво, але за умови оплати в деяких банках чи терміналах мережі iBox перерахування коштів може тривати кілька днів.
  • В якому місті можна взяти кредит?

    Діяльність нашої компанії зосереджена в Інтернеті – позичальнику не потрібно відвідувати офіс компанії ZeCredit, тому взяти кредит можна в будь-якому місці України з доступом до Інтернету (окрім тимчасово окупованих територій: АР Крим і зона АТО).
  • Який максимальний період кредитування?

    Максимальний строк користування позиченими коштами становить 30 днів. Проте у разі необхідності його можна подовжити (оформити відстрочку), попередньо сплативши нарахований процент.
  • Як дізнатися результат розгляду заявки?

    Після завершення всіх етапів реєстрації почнеться обробка заявки, яка триває від 5 до 20 хвилин. В особистому кабінеті при цьому буде відображатися статус заявки "На верефікаціі". Після отримання рішення позичальникові надійде смс на вказаний номер. Крім того, це відобразиться в особистому кабінеті — з'явиться повідомлення про необхідність підписати документи. Користувачеві залишиться тільки натиснути кнопку "Підписати", після чого відкриється кредитний договір.
  • Чи можна оформити кілька кредитів одночасно?

    Ні, в компанії ZeCredit може бути тільки один відкритий кредит. Якщо у вас виникли непередбачені фінансові труднощі та ви не маєте можливості погасити поточку позику вчасно, скористайтеся послугою відстрочки й відкладіть тим самим крайній термін оплати кредиту. Для продовження терміну користування позикою необхідно тільки погасити нарахований відсоток.
  • Чи можна оформити заявку на кредит по телефону?

    На жаль, дана опція не передбачена в роботі нашого сервісу. Але ви завжди можете заповнити заявку просто на сайті за допомогою будь-якого пристрою: смартфону, планшету або персонального комп'ютера.
  • Чи можна повернути гроші достроково?

    Так, в нашій компанії передбачена можливість дострокового погашення. Ви можете здійснити повну або часткову оплату до закінчення строку кредитування. Сплатити при цьому потрібно тільки процент, нарахований за фактичний період користування грошима. Наприклад, якщо користувач брав 1000 гривень на 10 днів, але вже через 5 днів може погасити позику, він оплатить вдвічі менше за нараховані проценти.
  • Як оплатити кредит?

    Погасити кредит можна трьома способами: в касі будь-якого банку України, карткою в особистому кабінеті та в терміналах мережі ПриватБанк, Найоптимальніший спосіб – оплата в особистому кабінеті на сайті ЗеКредит.Важливо! Після проведення оплати обов'язково потрібно у особистому кабінеті підписати додаткову угоду для продовження користуванням!Оплата в терміналах і банках здійснюється за реквізитами. В терміналі потрібно зазначити код ЄДРПОУ 42201361 і внести суму, актуальну на момент оплати. В касі банку оплата здійснюється за повними реквізитами компанії. При цьому клієнтові потрібно зазначити ПІБ та ІПН, щоб платіж було ідентифіковано.Під час оплати в касі банку або терміналі мережі iBox перерахування грошей може відняти кілька робочих днів.